Voorwaarden particuliere Schiphol tarieven

Onze Schipholtarieven liggen gemiddeld 30% onder de werkelijke ritprijs naar- of van de luchthaven Schiphol. Om dit mogelijk te maken zijn er een aantal voorwaarden en spelregels van toepassing.

De spelregels

Tijdig reserveren

1] Genoemde tarieven zijn op basis van enkele reis en mits 24 uur voor vertrek bij ons besteld en bevestigd.

Bereken uw ophaaltijd vanaf huis niet te krap, wij behouden ons het recht om de door u gewenste tijd aan te passen aan ons rittenschema.

Bent u te laat met vooruit reserveren, informeert u dan toch even naar de eventuele beschikbaarheid en prijs van dat moment, misschien kunnen wij u onze service toch nog aanbieden tegen een ander aangepast tarief.

Bagage

2] Wij gaan uit van 1 stuk bagage per persoon (+ handbagage), wij rekenen een “trolley” ook als bagage

Reist u met minder dan 5 personen, maar uw bagage bestaat uit meer (golftassen, opvouwbare rolstoel etc) dan in een normale taxi zou passen, dan dient u dit vooraf aan te geven en zal het minibustarief aan u worden doorberekend.

Gebruikers combinatie's

3] Indien nodig kunnen wij u combineren met andere gebruikers van onze Schipholservice (hierbij zullen wij acceptabele aanrijtijden hanteren van niet langer dan 15 minuten, reserveert u dus niet te krap in tijd).
In geval van een combinatie blijven onze tarieven ongewijzigd.

Extra kosten Afhaalservice tussen 00:00 en 06:00

4] Bij alleen afhalen van Schiphol tussen 00:00 en 06:00 brengen wij €10.00 extra in kosten

Meerdere afhaal- of bestemmingsadressen

5] Bij het reserveren van meerdere afhaal- of bestemmingsadressen binnen Zaanstad gaan wij uit van het adres dat het meest ver van de luchthaven verwijderd is, per extra adres wordt er € 7.50 extra in rekening gebracht boven op het Schipholtarief.
Voor een extra ophaal- of bestemmingsadres in Amsterdam berekenen wij een toeslag van € 25.00.

Stel ons op de hoogte nadat u de volledige bagage weer in bezit heeft

6] Heeft u bij ons alleen afhalen of een retourrit gereserveerd, dan verzoeken wij u bij aankomst op de luchthaven Schiphol uw mobiele telefoon in te schakelen, maar ons pas van uw aankomst op de hoogte te stellen nadat u de volledige bagage weer in bezit heeft.

De reden hiervoor is dat als er één of meerdere stukken van uw bagage niet zijn aangekomen dan wel beschadigd zijn, uw hiervan eerst aangifte van dient te doen op de Luchthaven Schiphol zelf, waardoor voor ons onnodig lange wachttijden kunnen ontstaan. Tevens is het voor ons noodzakelijk om altijd met u contact te kunnen zoeken over bijvoorbeeld de plek waar u de chauffeur zult ontmoeten.

Geen creditcard betaling bij particulier Schipholvervoer

7] De mogelijkheid om met creditcard te betalen is bij het particulier Schiphol vervoer niet van toepassing.

Geen mobiel, geen reservering Schiphol mogelijk

8] Als u niet in het bezit bent van een mobiele telefoon dan kunt u bij ons geen rit vanaf Schiphol reserveren.

Voor uw gemak

Aankomst- en vertrektijden Schiphol

Betalen met Creditcard of Pin

Als één van de weinige bedrijven uit de Zaanstreek is het bij ons mogelijk om uw zakelijk taxivervoer af te rekenen met creditcard in onze mobiele pinautomaten. Voor het gebruik van de mobiele pinautomaat betaalt u, indien u afrekent met uw creditcard € 3.00 extra op het aangeboden zakelijk tarief. Voor zakelijk taxivervoer dat gereden wordt op de taxameter wordt geen extra toeslag doorberekend.

Ervaringen van klanten

Scroll Up